Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Laura Vontsteen - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Laura Vontsteen - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 November 2012 | Duitsland, Berlijn

Jaja, ik leef nog! Het is even geleden maar hier dan toch weer een verslagje uit Berlijn.
Afgelopen weken een drukke en gezellige tijd gehad. Natuurlijk 5 dagen per week werken. Wat tegenwoordig bijna nog alleen maar vroege en late dienst is, met tussendoor af en toe nog een dagje minibar. Dus op stage vermaak ik me prima, met deze diensten ook wat meer contact met andere collega’s gelukkig, dus dat maakt het allemaal wat gezelliger! Gisteren had ik laatste dienst en we moesten nog een kamer poetsen. Ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets vies gezien. Op ieder stukje van de vloer lag wel iets vies, verder zat het bed onder de chocolade/koffie en weet ik veel wat voor vlekken, lang leve handschoenen! Heb samen met mijn Housekeeping manager er 1,5 uur(!) over gedaan om de kamer weer helemaal schoon te krijgen. Snap niet hoe mensen dat voor mekaar kunnen krijgen.
Verder de afgelopen weken veel leuke bezoekjes gehad. Tim van de hotelschool was in de herfstvakantie met een vriend op vakantie in Berlijn, toen hebben we gezellig een hapje gegeten. Een week later kwam Chantal met haar vader een paar dagen naar Berlijn, toen weer gezellig wat gedronken en gegeten. Een paar dagen later was het de beurt aan mijn ouders, Arthur en Maureen om langs te komen. Leuke dingen samen gedaan en de tijd vloog voorbij!
Vorige week is Joelle ook aangekomen om hier 10 weken te verblijven, genoeg mensen om gezellige dingen mee te doen! En niet te vergeten: iedere week weer een boer zoekt vrouw date met Christel, want dat is te leuk om te missen! En verder gewoon lekker genieten van het leven in Berlijn.
Volgende week komt mijn stagebegeleider langs en heb ik een evaluatiegesprek in mijn hotel, alles gaat wel goed dus daar maak ik me niet echt zorgen over. Mijn lieve jaarclubgenootje Kirsten komt volgende week als het goed is ook, dus heb alweer iets leuks om naar uit te kijken! En na deze maand ga ik de afdeling Housekeeping verlaten en nog een paar weken meelopen bij de Front Office. Een nieuwe uitdaging, dus zeker veel zin in.
Nu wordt het tijd voor een glas wijn, so prost und bis später!

  • 08 November 2012 - 10:31

    Tantien:

    Laura weer met veel plezier je verslag gelezen. Lees tussen de regels door dat de tijd vliegt daar in Berlijn met alle leuke bezoekjes en onderbrekingen. Jammer dat er van die vieze mensen op de wereld zijn, die er een zootje van maken en dat jij dat dan op moet ruimen. Hoort er ook bij zullen we maar denken. Hier nog 2 nachtjes slapen tot de bruiloft van Kevin en Tamara. Wordt een lange dag!
    Wij zijn al om een uur of 10 bij Kevin en dan door tot 01.00 uur (einde feest) en dan kado's etc. in veiligheid brengen en naar hun huis brengen, waar wij ook gaan slapen met Cynthia, Michel, Stefan en Olga(vrienden van K&T). Als er foto's zijn stuur ik wel wat naar je toe als je dat leuk vindt.
    Groetjes van Oom Jan en Tantien. XXX

  • 08 November 2012 - 20:12

    Sila:

    Hey Laura, dat is echt erg zo'n kamer ik zou het verhalen op die gast zeg ik denk dat ik het niet zou durven om op te ruimen. Heel leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je nu ook nog iemand erbij hebt wel zo gezellig. Je zal onderhand alles wel gezien hebben. Maar je zal je wel vermaken en nu kan je je clubgenootje alles laten zien en zo kom je de tijd wel door toch. En met de kerst komen je ouders toch. Weer iets om naar uit te kijken.Succes met de stagebegeleider en tot snel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Berlijn!

Recente Reisverslagen:

07 November 2012

Time flies when you're having fun

07 Oktober 2012

Es ist Wunderbar, keine Minibar!

18 September 2012

Ik weet geen leuke titel.

05 September 2012

De eerste week
Laura

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 5370

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 Februari 2015

Stage Newnan/Atlanta

01 September 2012 - 30 Januari 2013

Berlijn!

Landen bezocht: